Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ

Ιστορικά στοιχεία του Δήμου Καλλιδένδρου (Περίοδος 1998 -2010)
Από το προσωπικό αρχείο του Δημήτρη Τσιγάρα

Εισαγωγικά
Στη δύση της δεύτερης χιλιετίας και στην ανατολή της τρίτης, στο μεσοδιάστημα ολίγων χρόνων, δηλαδή 1998 -2010, έλαβαν χώρα μια σειρά από γεγονότα και πράξεις, σε μια συγκεκριμένη περιοχή, στον Δήμο Καλλιδένδρου του νομού Τρικάλων, που νοιώθω την ανάγκη να τα καταγράψω και να τα μοιραστώ σε αυτή την ιστοσελίδα.
Η εφαρμογή του νέου μεταρρυθμιστικού Προγράμματος «Ι. Καποδίστριας» υπόσχονταν ριζικές αλλαγές στον χώρο της Αυτοδιοίκησης και αναπτυξιακή προοπτική για τον τόπο.
Η προσωπική μου εμπλοκή και η συσχέτισή μου με τα γεγονότα αυτά ήταν άμεση και καθοριστική. 
Η συμμετοχή μου στα κοινά σε μια εποχή που άλλαζε και έδινε προοπτικές στον τόπο, ήταν για μένα μια πρόκληση και ταυτόχρονα ένα ηθικό καθήκον.
Έλαβα την απόφαση, αλλά και την ευθύνη, να ασχοληθώ και ασχολήθηκα, προσφέροντας τις όποιες δυνάμεις μου για την επιτυχία αυτού του εγχειρήματος.
Μαζί μου υπήρχαν σημαντικοί και άξιοι συνεργάτες, αιρετοί και μη, που συμπορευτήκαμε σ' αυτή τη διαδρομή και μοιραστήκαμε εμπειρίες, χαρές και λύπες, επιτυχίες και αστοχίες αλλά και αξέχαστες στιγμές.
Από το προσωπικό μου αρχείο ανέσυρα, στοιχειοθέτησα και κοινοποιώ όλα εκείνα τα στοιχεία που έχω στη διάθεσή μου και που μαρτυρούν την ιστορική διαδρομή μιας πορείας, όπως ακριβώς διαδραματίστηκε στον συγκεκριμένο τόπο και χρόνο.
Πρόκειται για μια συλλογή ντοκουμέντων, φωτογραφιών, βίντεο, δημοσιευμάτων, άρθρων, ομιλιών, στατιστικών και ιστορικών στοιχείων, που σκιαγραφούν σε μεγάλο βαθμό τον συγκεκριμένο τόπο και τη διαδρομή σε όλη εκείνη την περίοδο. 
Ο απώτερος σκοπός αυτής της προσπάθειας είναι η καταγραφή της ιστορίας αυτού του συγκεκριμένου τόπου και χρόνου, όπως εγώ τη βίωσα και όπως η μοίρα θέλησε να την αποτυπώσει στις σελίδες της. 
Μετά τιμής
Δημήτρης Τσιγάρας